Malin Ellinor & Hanna Cecilia

"Nä nu får du gå och lägga dig jag är ingen Facebook kille ha de bra och sköt om dig"- sitter och facebook chattar med min älskade Pappi.

Det är såhär efter att jag har pratat med dem där hemma, eller chattat eller läst vad mina systrar skriver i sina bloggar som, hem-känslorna kommer som värst. Just nu saknar jag alla jättemycket. Speciellt mina sys. Bästa sys. 

Jag har kommit igång med min träning igen, springer mellan 2-4 gånger i vecka, alltid utan musik.  I uppförbackarna, därdet suger som mest i benen, känns det som om de där systrarna pushar mig som bäst. På något sätt är det för deras skulle om jag springer. Mina älskade systrar. Tack för dem Mammi och Pappi!

jag är vaken för att Cilla och jag hade missförstått varandra, vi hade bokat skype tid, kvart i sju. Jag trodde att hon menade sin kväll men hon menade sin morgon. så kan det går.  Klockan är här ni 06,08.
Jag kryper tillbaka till sägen.


Ellabella- allt med Tyler Hilton är till dig. Han är bäst. förutom Missing you, lyssna på Glad eller letter song- fina saker! Visa det för krabbi också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0