This is for you, read and tell!

Detta inlägget tillägnas en läsare, en flitig kommentartor, en person som uppenbarligen inte våga säga vem hon är, en feg jävel! Synd att jag nu har din ip-adress.

Till anonym!
Jag valde att sätta mig fot i åre, i tron om att vintern skule bli en av de bästa vintrarna i mitt liv, i början verkade det så. men saker ändrades. Att jag inte åkte hem tidigare varför att jag trodde att jag var starkare. Jag klarade av er (yes jag utegår från att det är en  av er som är just anonym) ganska länge må jag säga, men efter ett tag började det hela bara att bli värre, när ni var tillsammans var ni svin, när ni var ensamma med mig  var ni tvärbra. Jag förstår inte vart det hela gick fel, det bästa vore nog och jag fick reda på vart. Trotsade jag eran ascoolaledare som ingen får trotsa? Kanske var vi för olika, men varför fungerade vi då när vi var ensamma?
Detta är ett kapitel i mitt liv som jag vill stänga, skriva klart. Så snäll låt mig göra det!

Kommentarer
Postat av: Mic

DU ÄR SÄMMMMMST PÅ ATT BLOGGA.. I HELA VÄRLDEN

2010-05-25 @ 12:46:19
Postat av: elin

Kom igen, ska det här kallas en blogg eller? Börja uppdatera din latmask! Du lär ju definitivt hinna ikväll nu när du bangade utgång!

2010-05-29 @ 13:43:26
Postat av: elin

Kvinna?! Update? har du hört om det?

2010-06-08 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0