om jag var hon, om du var min

Jag måste erkänna en sak, ibland mår jag riktigt bra av att höra att folk har misslyckas. Eller folk är fel ord, folk som någon gång har gjort mig ledsen eller något liknande. Iallafall idag fick jag reda på en sak som trots att den var lite sorlig och patetisk, så gjorde den mig glad. Vilka jag syftar på känns mean to tell, men det är iallafall tre personer, mer än så behöver jag inte att säga.

Nej jag måste förensskull, lätta mitt hjärta. det är inte ofta som det händer, jag håller hellre saker inom mig, än att låter andra personer veta om mina problem. Detta är något som ligger i släkten, att dölja sin problem alltså. Det kommer från pappas sida, etthundra procent säker. För att forsätt ovanstående. Idag slog det mig på riktigt hur patetiska, idiotiska, barnsliga, de personerna uppe i åre egentligen är. Tydligen  har de suttit och skickat hat-sms, kom igen hur patetiskt är inte det!  Ni är ju allihop över tjugo, men beter er som fjorton. Ni ligger runt, men första bästa, blir fulla på två glas vin, och efter de två glasen börjar ni att klaga på erat utseende, att ni inte duger. Läsare, är det inte den perfekta fjortisen som jag beskriver? På ett sätt vill jag verkligen berätta för alla vad som hände, hur jag kände. jag vill få stopp på detta. jag  sak knåpa ihop något bra bara :)

Love


Kommentarer
Postat av: elin

tack, tack för inlägget! :D Nu blev jag lite gladare! och som du vet så kan de behövas, Ses snart, för nu är det inte lång tid kvar tills jag kommer hem :)

2010-05-02 @ 10:38:53
Postat av: Anonym

Du har ju själv valt att sätta din fot i Åre, du väljer ju faktiskt själv vilka du vill umgås med. och om det nu var så hemskt så varför åkte du inte tidigare.

2010-05-04 @ 15:14:20
Postat av: Elin

Men allvarligt, man vet väl inte hur något kommer bli innan man provar på det? eller? haha, och det är väl inte alltid så att man kan välja vilka man umgås med om man delar lägenhet med folk?

Stå på dig Linnea! Det finns så mycket svinigt folk och du verkar ha träffat på de värsta uppe i Åre!

2010-05-08 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0