Tillsammans

Mina systrar har kommit in i fasen skaffa kille, det har de båda. Och det går inte en dag i veckan utan att det är en kille här. Lyckligtvis har de iallafall skaffat killar i sina egen åldrar, tur det. Ellinor är helt seriös med sitt förhållande, jag menar det har skett en relationsuppdatering på facebook. Medans Cecilia är lite mera hemlig, hon vägrar erkänna om de är tillsammans eller inte. Men både mamma och jag tror att det är det, han cecilias han alltså, var här så sent som i går kväll. Ellinors han är fortfarande här, han har sovit här i natt. Ungarna passade på att börjar skaffa och dra hem killar när jag flyttade, nu är det tydligen mitt jobb att skrämma iväg dem ;) Jag går in med etthundra procent.

Love

Kommentarer
Postat av: elin

haha var snäll tills jag kommer hem, jag vill ju se vad de e för ena grabbar.. :)

2010-04-25 @ 19:53:10
Postat av: Emily

En storasysters plikt ;)

2010-04-26 @ 10:05:21
URL: http://lillahin.blogg.se/
Postat av: Hoiken

hahaha klockrent Nea...

work it!!!

2010-04-29 @ 11:00:56
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0