Något som jag verkligen vill spika, vart är hammaren?

HEy peolpe, jag vet inte om ni som läser, vet detta, men i oktober förra året förlorade jag mitt körkort. Jag körde förfort på en väg, samma väg som polisen stod på. Idag tar jag första steget att ta tillbaka kortet, och min licent till att åka ensam i en bil igen. idag är teoridag, och jag är sjukt nervös. Mer än förra gången, mycket mer. Efter förragången sa jag och några vänner att vi skulle bränna teoriböckerna om vi klarade provet, tur att jag inte gjorde som dem. Jag har kvar samma bok. Jag ska vara i  samma lokal. Jag hoppas att jag klarar det, eller att jag spikar det som vi gamla idrotts90er skulle ha sagt. Nu rullar vi mot vägverket. Lugn och fint, glöm inte bort att andas


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0