helg nästa

Yäh, bara sex arbetstimmar till helgen, wohoo. Jag hade planerat att bli hej-kalas, men nej. Pappsen ringde och bad att jag skulle hämta honom i mjölby(?) natten till lördag. Så där var min fredagskväll förstörd. Livet med körkort suger lite ibland ;) Men jag är sjukt taggad på att bara gå ut dansa och träffa folk. Dock för att jag hatar att gå ut nykter, faktiskt bland det värsta som jag vet. Jag känner mig så himla präktig, vilket jag verkligen inte är så, ni förstår kära läsare ni förstår. Men imorn ska vi iallafall ut, tro tillochmed att vi ska ut på lördagen också, då blir det kalas.

Jag har precis kommit hem från en kväll med sjukt bra brudar, Maxen & Pelgers. Jag hämtade upp pelgers och  sen begav vi oss ut till maxen. Vi kom på att vi inte kunde dyka upp utan present, och att vårat sockersug var högt, så vi inhandlade some candy. Som i sin  tur fick ligga i bagarget, för att vi inte skulle trycka i oss allt på vägen ut. nej självkontroll finns inte på våran planet! Sen blev det det vanliga frågan, under vad Maxen med familj äter ikväll. Svaret Tacos, som allt. Fredagar brukar vara deras sedvanliga taco kväll, men att slå på stort till en torsdag gör mig inte speciellt förvånad :)

Nej people, nu ska jag sova!

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej crazy. jag vet var du har din brevlåda

2010-04-23 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0